W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują wielkie pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. levelrank net . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!