W pierwszej kolejności trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. To właśnie internet okazał się głównym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują wielkie środki w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. zdjęcie filtra google levelrank . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, aby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!